حس بودن دوباره ات مبارک

حس بودن دوباره ات مبارک

نایت اسکین

 

 شکلکهای جالب آروین

 

امشب...
شعری نخواهم نوشت ...
 
 شمع را برای تولدت روشن میکنم ...
 پرهایم را طواف میدهم ...
بر گرد آتش عشقی که تــــو در جانم روشن کرده ای...
 
یک تکه خاکستر کوچک کافی است...
تا پر سوخته حرمت پیدا کند...
جشن تولد توست...
و من باز به دنیا می آیم و خاکستر می شوم...
تا راز حضور تو را بدانم...
باز اما ققنوسم من امشب!



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم




اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

ولی افسوس که نه بارانم

 نه اشک

 نه گل و نه عشق

 اما هر چه هستم دوستت دارم

تولدت مبــــــــــــــارک عشق نازم


صحرای من تولدت مبارکـــــــــ

 

میدونم امروز بارها و بارها تولدت رو تبریک گفتن

 شاید واژه های تبریک اونها زیباتر بوده

          اما با عشقی که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربونت میکنم

قابل قیاس نیست

                جون و دلم تولد مبارک

 

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

عزیز دلــــــــــــــم تولدت مبارک...

     

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

شمع ها را فوت نکن عزیزم

لحظه ای صبر کن تا بگویم حرف های دلم را

کارت پستال درخواستی طراحان

 

خداوند همیشه نگه دار تو باشد

زندگیت را از شادی پر سازد

بمیرم هرگز نبینم غم تو اشکی نباشد روی گونه ی تو

عزیزم بهترین ها برای تو

مبارک باد میلاد تو

 

     

حالا ...

بیا شمع ها را فوت کن تا صد سال زنده باشی

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

تــمــام دارایی زنــدگــی من

تولــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــ......

کارت پستال درخواستی طراحان

در ستاره بارانِ ميلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ   متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

منتظر کوچکترین بهانه بودم

تا بزرگترین تبریکم را نثارت کنم

حالا که بزرگترین بهانه دلم هستی

عاشقانه و صادقانه میگویم

دوستـــــــــــــــــــت دارم

و 

تولـــــــــــــــــــــــدت مبارک

 

کارت پستال درخواستی طراحان

   

آرزوی من این است...نتراود اشک از چشم تو مگر از شوق زیاد...

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز...

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی...عاشق انکه تو را میخواهد...

و به لبخند تو از خویش رها میگردد...و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت میخواد...

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

 

валентинка

همــــــــــــراه با یک شاخه گل رز

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

کارت پستال درخواستی طراحان

                

کاش میتونستم شب تولدت پیشت باشم عشق من

 

ولی اینجا تو کلبمون برات جشن گرفتم عزیزترینم

همسر نازم تولد خیلی خیلی مبارک

 

 


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com


نظرات شما عزیزان:

صحرا
ساعت1:30---21 تير 1394


fortune
ساعت14:56---18 تير 1394
تفلدش مبالک

ĪƇƐ ƓŔĪĿ
ساعت23:36---16 تير 1394
امروز פֿـورشیـב شاבمانـﮧ ‏تریـטּ طلوع פֿـواهـב ڪرב و בنیا رنگ בیگرےפֿـواهـב گرفت

قلبها بـﮧ مناسبت آمـבنت פֿـوشامـב פֿـواهنـב گفت

فرشتـﮧ آسمانے سالروز زمینے شـבنت مبارڪ ...


ĪƇƐ ƓŔĪĿ
ساعت23:34---16 تير 1394
پلک جهان می پرد

دلش گواهی میدهد

امشب اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود می آید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 تير 1394برچسب:, ] [ 22:20 ] [ صـداے عشـق ] [ ]